סדנת פיתוח "אני המותג" למנהלי קהילות

במאי הוזמנו על ידי הארגון Community Forward להעביר סדנה של שעה וחצי במסגרת ריטריט מנהלי קהילות. 

אנחנו כמובן רצינו להעביר יותר משלוש שעות, כי יש לנו המון ידע ותרגילים פרקטים, אבל הלו"ז העשיר בהרצאות וסדנאות נתן לנו גבולות של זמן. 

אז איך בונים מחדש סדנת בזק לתוכן שהוא אחר ומיוחד?

מתחברים לכוחות הMOJO-TYPES שלנו: 

אני, האלכימאית, החלטתי שעושים הכל מחדש, ממציאות משהו שעוד לא עשינו, במסגרת הסדנה "אני המותג". היה לי בראש לעשות פרומו לסדנת "אני המותג" אבל בטוב, בעומק, בשיח, בוואו של "איך הם עשו את זה תוך שעה וחצי?". 

וגלית: המטפחת, החליטה שהיא רוצה שמנהלי הקבוצות לא רק יכירו את עצמם לעומק, אלא גם את חברי הקבוצה. שיצליחו בזמן קצר מאוד להבין מה מניע אותם, מה מניע אחרים ואיך אפשר לעשות דברים ביחד. 

קשה? לא. 

מאתגר? כן

בלתי אפשרי? אצלנו? אין כזה דבר. 

איך מעבירים כל כך הרבה ידע בכנס רב משתתפים, במשך זמן מאוד מאוד קצוב?

1. מחליטים על מספר משתתפים מראש, החלטנו שהפעם נגביל את מספר המשתתפים במטרה להגביר איכות ועומק של התכנים, למרות הזמן הקצר.  

2. התאמת מתודה לתוכן, לצורך, לקהל היעד. לא תאמינו, אבל בעזרת כמה פחמימות ריקות וסוכרים, בישיבת הצוות שלנו עלה לנו רעיון איך אפשר להנגיש את נושא המיתוג האישי והמקצועי בדרך שעד כה לא עשינו. פיתחנו כלי חדש, במיוחד לסדנת מנהלי קהילות, והתרגשנו מאוד לראות איך הוא יקבל חיים משלו במהלך הסדנה.

3. דפי פיגומים, טריק שלימדה אותנו רינתיה ברוכים האלופה מלימי, או בשמם הפורמלי "דפי עבודה" אותם מילאו המשתתפים והמשתתפות במהלך הסדנה, לטובת הטמעת התכנים ושימוש מיידי בתובנות.

4. הפעלה בקבוצות קטנות. חילקנו את משתתפי הסדנא לתתי קבוצות לטובת שיח מפרה של רעיונות נוספים, הצגה עצמיתו ותרגילים תומכי מיתוג אישי ומקצועי. אין לנו ספק שזה היה הקסם שאפשר את ההנאה והצחוק שהיו לנו בסדנה הזאת. 

5. התמקדות במסר אחד. זה הסעיף הכי הכי הכי קשה, כי יש כל כך הרבה מה ללמד בתחום של אני המותג. אבל החלטנו שאנחנו מדייקות ומתמקדות במסר אחד, שהיה חשוב לנו שאיתו יצאו מנהלי הקהילות מהסדנא. והמסר הוא: כל אחד מיוחד בדרכו ועם זאת פועל בדרכים שמחברות אינדיבידןאלים אחרים לקבוצה. ברגע שמנהלי הקהילות מכירים את הכוחות שמניעים אותם, יחד עם הכלי של MOJO הם יכולים לבנות שפה אותנטית לבניית מסרים, לחיבור הקהילה ולדיוק העשייה בתור מנהלים. 

6. וללבוש משהו שמח באותו יום. כזה שעושה את אפקט הוואו, גם לנו וגם לאחרים. אז כן, שמלה ורודה לגמרי עושה את זה. (היא מיוניקלו פריז, אם זה ממש הטריד אתכם מאיפה). 

מה אמרו לנו אחרי הסדנא?

המסר שהכי התרגשנו לשמוע מהמשתתפים היה שהם קיבלו כלים פרקטים לצאת לדרך בצורה שהיא פאן טהור

בשלושה ימים של ריטריט, עם תכנים כל כך מושקעים ועמוקים, הם הרגישו שהסדנה שלנו נתנה להם משהו שונה, אחר, זה היה אתנחתא כיפית, הפעלה של רגש, של חלקים אחרים במוח, זה לא היה כבד אלא הם עברו תהליך מאוד עמוק בזמן מאוד מהיר. 

אחרי הסדנה שלנו היתה ארוחת צהרים, אבל היו מספר משתתפות שהחליטו לוותר על הארוחה ולשבת איתנו לשוחח איך ה MOJO-TYPES שלהן באים לידי ביטוי בחיי היום יום המקצועיים ובחיי ניהול הקהילות. 

אפילו אחת המשתתפות התרגשה לראות את הקעקוע שלה כחלק מספר המותג שחילקנו להם, בהתאמה לMOJO-TYPE שלה. 

ואם כבר דיברנו על מה עושה לנו כיף, אז הפאן שלנו הוא לבנות מחדש את התכנים של הסדנאות שלנו בהתאמה אישית לצרכים, למשתתפים ולארגונים שמזמינים אותנו. 

זה מתחבר מאוד לMOJO-TYPES שלנו. 

אני: "היוצרת", שאוהבת לתת ביטוי מלא ל"אני" של כל אחד ואחת, שאוהבת ליצור דברים חדשים ולהתחיל מקנבס ריק כל פעם מחדש. 

וגלית: "RULER" אוהבת לעשות סדר, לבנות תהליכים, לייצר תוכנית מסודרת וברורה במטרה לצמיחה, הבנה ושגשוג. 

אנחנו אוהבת ליצור מחדש במטרה לעזור לארגון לקבל תכנית עבודה מותאמת שעוזרת להם לגדול ולצמוח.

 ובונוס למתמידים לקרא עד הסוף: חפשו אותנו בסרטון שמסכם את הריטריט. אנחנו מופיעות 3 פעמים :)