איך עובד המוג'ו טייפס בארגון?

עבודת צוות ותקשורת

פרק מצוין שבו אנחנו משוחחות על המוג'ו טייפס השונים ואיך כל אחד מביא מאופיו לצוות העבודה בארגונים. מה ההבדל בין משפחות המוג'ו טייפס השונות ומה המאפיינים המרכזיים של המוג'ו טייפס השונים. פרק מסקרן במיוחד.

קרא עוד  

ראיון עם ליעד קרימברג אודות מיתוג מעסיק

מומחית לבניית מיתוג מעסיק ואסטרטגיות שיווק של מיתוג מעסיק בארגון.

בפודקאסט ליעד עונה על השאלות: מה זה מיתוג מעסיק? למה זה חשוב דווקא עכשיו? באיזה שלב ארגונים צריכים לעשות מיתוג מעסיק? מה קורה כשארגונים עושים מיתוג מעסיק לא טוב? איך משלבים את מוג'ו בתהליך של מיתוג מעסיק? איך בונים תכנית שגרירים מוצלחת? מה החשיבות של תקשורת פנים ארגונית? איך בונים תקשורת פנים ארגונית מוצלחת? קייס סטאדי של מפעל נירלט ושגרירי המותג בימים אחרי ה7/10/23

קרא עוד  

מה זה להכיר את רכיב ההנעה הפנימי

מאחורי הקלעים של מוג'ו

שיחה בארבע עיניים ושני מיקרופונים על שיטת מוג'ו, איפה זה פגש אותנו במהלך החיים ומדוע החלטנו לקום ולעשות משהו עם הדבר הזה? שיטת מציאת רכיב ההנעה הפנימי שעוזר בתהליכי מיתוג, שיווק, התפתחות, שיח, גיבוש צות והנעת מנהלים. מאחורי הקלעים של מוג'ו

קרא עוד  

הדס וילף NLP TRAINER

NLP בארגונים והחיבור למוג'ו

הדס וילף, NLP TRAINER בעלת בית ספר לNLP בכפר סבא להסמכת מאמנים והשתלמויות. בפרק שוחחנו על שיטת NLP ואיך היא משתלבת בחיי ארגונים. התמקדנו בדברים המשותפים לשיטת מוג'ו ולשיטת NLP לטובת יצירת תקשורת, העצמה והתפתחות.

קרא עוד  

מיתוג מעסיק

איך עושים את זה נכון בארגונים

בפרק פירטנו מה זה מיתוג מעסיק, איך עושים מיתוג מעסיק בצורה טובה וברורה ולמה זה חשוב לארגונים ולעובדים לקחת חלק במיתוג מעסיק. הבנו איך הכלי של המוג'ו יכול לעזור לארגונים לגבש את המסרים שלהם בצורה אותנטית ומחברת.

קרא עוד  

בניית חוסן אישי ומקצועי

בשיטת מוג'ו

פרק מיוחד שאותו הקדשנו למאפייני החוסן האישי ואיך אפשר לבנות חוסן מתוך הכלי של המוג'ו, של הערכים, המוטיבציה, האתגרים והעוגנים.

קרא עוד  

אילנה גינסבורג ווקנין מנהלת מש"א

המוג'ו בחברת הייטק

ראיון עם אילנה גינסבורג ווקנין אודות המוג'ו טייפס שלה: השולטת והרומנטית. מה עושים כשיש התנגדות ראשונית למוג'ו טייפס שמתקבלים. איך המוג'ו טיייפס עוזר לחברת הייטק לחבר את העובדים למוטיבציות הפנימיות שלהם ומה משמעות החוזקות לעבודה יומיומית. איך גילוי המוג'ו טייפס מאפשר לנו אנחת רווחה של מי שאנחנו.

קרא עוד  

התגברות על אתגרים בימי מלחמה

בשיטת המוג'ו

איך אפשר להתמודד עם הקשיים של חיים בשגרת מלחמה ומה עושים עם האתגרים? איך אפשר לקדם משימות בארגונים בתחושה של אתגר? איך אפשר לקדם עובדים בימים מורכבים מתוך האתגרים והחיבור למוטיבציות הפנימיות. גלית שול ויונית צוק משוחחות על השיטה של המוג'ו לפיתוח שיח ומוטיבציה אצל עובדים בארגון גם בימים של מלחמה

קרא עוד